Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ohio domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ohio domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
ქოფირაითინგის ინდივიდუალური კურსი – Digital Room
Flat Preloader Icon
Back

სილაბუსი

 ლექცია 1 –  შესავალი

  • რა არის ქოფირაითინგი და ვინ არის ქოფირაითერი? 
  • ვის ჭირდება ქოფირაითერი? აქ მიხვდებით, რომ ,,ერთი კარგი ქოფირაითერი ყველა ბიზნესს ჭირდება!”
  • როგორ შეუძლია ქოფირაითერს გაყიდვებზე ზემოქმედება? 
  • შეცვლილი ტენდენცია – ადრე ბიზნესმენები პროდუქტის გასაყიდად  მხოლოდ სარეკლამო სააგენტოებს მიმართავდნენ, ახლა კი უმეტესად ფრილანსერ ქოფირაითერებს ანდობენ ამ საქმეს.
  • როგორ გავხდე ქოფირაითერი? რა აუცილებელი უნარები უნდა გამოიმუშაოს ქოფირაითერმა?

ლექცია 2 – ვიწყებთ წერას!

  • როგორ დავიწყოთ წერა? რა მნიშვნელობა აქვს რისერჩს?
  • პროდუქტის/მომსახურების შესწავლა, რა ბენეფიტები აქვს პროდუქტს და რითია ის გამორჩეული?
  • სამიზნე აუდიტორიის შესწავლა
  • კონკურენტების ანალიზი მნიშვნელოვანია!
  • ბრენდი და ბრენდინგი, ბრენდინგის მნიშვნელობა
  • ქოფის და ბრენდინგის ურთიერთშეთანხმება. 
  • TOV (Tone of Voice) და ინსაითები, მაგალითების განხილვა
  • ბონუსი: ბრენდის 12 არქეტიპი
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 3  – ქოფირაითინგის ფორმულები

  • ქოფირაითინგის ძირითადი ფორმულები. მაგალითების განხილვა.
  • ქოფირაითინგის სხვა ფორმულები
  • რა არის კონტენტი? კონტენტის ტიპები 
  • რა განსხვავებაა კონტენტსა და ქოფის შორის

ლექცია 4 – ბრიფი

  • რა არის ბრიფი? როგორ გავშიფროთ ის?
  • რა მნიშვნელობა აქვს ბრიფის სწორად წაკითხვას?
  • როგორია კარგი და ცუდი ბრიფი. მაგალითების განხილვა
  • კრეატიული ბრიფის შედგენა
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 5 – SM COPY- ქოფი სხვა და სხვა სოციალური პლატფორმისთვის

  • ქოფირაითინგი Facebook პოსტებისთვის
  • ქოფირაითინგი Instagram-ისთვის, ჰეშთაგები
  • ქოფირაითინგი LinkedIn – ისთვის
  • სოციალური მედია კალენდარი
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 6 – Web Copy – ქოფირაითინგი ვებსაიტისთვის

  • TOV და ,,ჩვენს შესახებ” გვერდი
  • მთავარი საკომუნიკაციო მესიჯი და მოკლე სარეკლამო ტექსტები მთავარ გვერდზე Landing Page
  • ღილაკები და სათაურები, რა დავარქვათ კონკრეტულ ღილაკებს, CTA
  • Header and Footer
  • FAQ 
  • სტანდარტული ვებსაიტ სქემები და ქოფის სტრუქტურა
  • მაგალითების განხილვა
  • დავალება – Landing Page და About Us გვერდების დაწერა ბრიფის მიხედვით

ლექცია 7 –  SEO სტატია და ბლოგი

  • რა განსხვავებაა SEO სტატიასა და ბლოგს შორის
  • როგორ დავწეროთ SEO სტატია, Headings and Subheadings
  • როგორ შევარჩიოთ სტატიის ან ბლოგის სათაური
  • Keyword research და სემანტიკური ბირთვი
  • ბლოგი და ბლოგ პოსტი
  • ბლოგ პოსტის სახეობები
  • რა უნდა ვიცოდე ბლოგის წერისას
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 8 – სარეკლამო ქოფი, სლოგანი

  • რას წარმოადგენს სარეკლამო ტექსტი
  • 8 რჩევა საუკეთესო სარეკლამო ქოფის დასაწერად
  • Create Keyword-Rich Display URLs
  • შეცდომების განხილვა სარეკლამო ტექსტის დაწერისას
  • რა არის სლოგანი და რა სარგებლობა მოაქვს მას?
  • როგორ დავწეროთ Catchy სლოგანი?
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 9 – Email Copywriting & Newsletter

  • ფორმალური და კრეატიული იმეილი
  • იმეილის სტრუქტურა 
  • მაგალითების განხილვა
  • როგორ დავწეროთ საინტერესო newsletter?
  • მაგალითების განხილვა
  • პრაქტიკული დავალება

ლექცია 10 – როგორ დავსაქმდეთ როგორც ქოფირაითერი

  • როგორ დავიწყოთ კარიერა?
  • CV-ის შედგენა
  • სამოტივაციო წერილის შედგენა
  • როგორ იწერება Bio – მაგალითების განხილვა
  • საერთაშორისო პლატფორმები Upwork, Fiver, Binance
  • რა მნიშნვნელობა აქვს Networking-ს?