Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ohio domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ohio domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/digitalroom.ge/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114 ქოფირაითინგის ინდივიდუალური კურსი – Digital Room
კურსი განკუთვნილია ყველა იმ ადამიანისთვის, ვისაც სურს რომ შეიძინოს ახალი, თანამედროვე სამყაროში საკმაოდ მოთხოვნადი პროფესია.
Description
სილაბუსი
ლექცია 1 – შესავალი
რა არის ქოფირაითინგი და ვინ არის ქოფირაითერი?
ვის ჭირდება ქოფირაითერი? აქ მიხვდებით, რომ ,,ერთი კარგი ქოფირაითერი ყველა ბიზნესს ჭირდება!”
როგორ შეუძლია ქოფირაითერს გაყიდვებზე ზემოქმედება?
შეცვლილი ტენდენცია – ადრე ბიზნესმენები პროდუქტის გასაყიდად მხოლოდ სარეკლამო სააგენტოებს მიმართავდნენ, ახლა კი უმეტესად ფრილანსერ ქოფირაითერებს ანდობენ ამ საქმეს.
როგორ გავხდე ქოფირაითერი? რა აუცილებელი უნარები უნდა გამოიმუშაოს ქოფირაითერმა?
ლექცია 2 – ვიწყებთ წერას!
როგორ დავიწყოთ წერა? რა მნიშვნელობა აქვს რისერჩს?
პროდუქტის/მომსახურების შესწავლა, რა ბენეფიტები აქვს პროდუქტს და რითია ის გამორჩეული?
სამიზნე აუდიტორიის შესწავლა
კონკურენტების ანალიზი მნიშვნელოვანია!
ბრენდი და ბრენდინგი, ბრენდინგის მნიშვნელობა
ქოფის და ბრენდინგის ურთიერთშეთანხმება.
TOV (Tone of Voice) და ინსაითები, მაგალითების განხილვა
ბონუსი: ბრენდის 12 არქეტიპი
პრაქტიკული დავალება
ლექცია 3 – ქოფირაითინგის ფორმულები
ქოფირაითინგის ძირითადი ფორმულები. მაგალითების განხილვა.
ქოფირაითინგის სხვა ფორმულები
რა არის კონტენტი? კონტენტის ტიპები
რა განსხვავებაა კონტენტსა და ქოფის შორის
ლექცია 4 – ბრიფი
რა არის ბრიფი? როგორ გავშიფროთ ის?
რა მნიშვნელობა აქვს ბრიფის სწორად წაკითხვას?
როგორია კარგი და ცუდი ბრიფი. მაგალითების განხილვა
კრეატიული ბრიფის შედგენა
პრაქტიკული დავალება
ლექცია 5 – SM COPY- ქოფი სხვა და სხვა სოციალური პლატფორმისთვის
ქოფირაითინგი Facebook პოსტებისთვის
ქოფირაითინგი Instagram-ისთვის, ჰეშთაგები
ქოფირაითინგი LinkedIn – ისთვის
სოციალური მედია კალენდარი
პრაქტიკული დავალება
ლექცია 6 – Web Copy – ქოფირაითინგი ვებსაიტისთვის
TOV და ,,ჩვენს შესახებ” გვერდი
მთავარი საკომუნიკაციო მესიჯი და მოკლე სარეკლამო ტექსტები მთავარ გვერდზე Landing Page
ღილაკები და სათაურები, რა დავარქვათ კონკრეტულ ღილაკებს, CTA
Header and Footer
FAQ
სტანდარტული ვებსაიტ სქემები და ქოფის სტრუქტურა
მაგალითების განხილვა
დავალება – Landing Page და About Us გვერდების დაწერა ბრიფის მიხედვით
ლექცია 7 – SEO სტატია და ბლოგი
რა განსხვავებაა SEO სტატიასა და ბლოგს შორის
როგორ დავწეროთ SEO სტატია, Headings and Subheadings